Usein kysytyt kysymykset
Usein kysytyt kysymykset
Mietityttääkö sinua jokin autonvuokrauksessa? Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
MUUT ONGELMAT
Saavumme Suomeen joulukuussa onko autossa talvirenkaat?
Autoissamme on tänä aikana varmasti talvirenkaat, mutta jos tarvitset autoon talvirenkaat tämän ajan ulkopuolella, on niistä hyvä mainita. Auton saa aina tarpeen mukaan talvirenkailla. Ulkomailla käytäntö talvirenkaiden suhteen on hyvä tarkistaa varauskeskuksestamme tai vuokraavan maan varausehdoista.
Sain parkkisakot vuokraukseni aikana, tarvitseeko minun maksaa sakko?
Kyllä, allekirjoittamalla sopimuksen asiakas hyväksyy vuokrausehdot, jolloin vuokraaja on vastuussa vuokrauksen aikana tulleista ylinopeus- tai parkkisakoista täysimääräisesti. Suomessa veloitamme 49,60€ käsittelykulun sakon lisäksi.
Entä jos joudun onnettomuuteen?
Ensiapu Suomessa tapahtuvissa hätätilanteissa - soita: 112.
Ulkomailla on käytössä paikalliset hätänumerot.
Mikäli joudut onnettomuuteen, jossa osapuolena on toinen ajoneuvo, tulee sinun ottaa yhteyttä poliisiin ja vuokraamoon mahdollisimman pian. Huomaathan, että joissakin maissa vuokraamot voivat edellyttää viranomaisraporttia, maksaakseen vahingoittuneen ajoneuvon korjauskulut.
Käytössäsi on 24/7-tiepalvelu, jonka numero on: 010 436 2285.
Entä jos tarvitsen tiepalvelua?
Käytössäsi on 24/7-tiepalvelu, joka on ilmainen teknisen vian sattuessa.
Voit soittaa numeroon: 010 436 2285.
Haluatko lisää tietoa? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme!
Miten saan kuitin vuokrauksestani?
Mikäli vuokrauksestasi on kulunut vähintään 48 tuntia, voit ladata kuitin verkkosivuiltamme. Kun liityt Avis Preferred -jäseneksi, voit myös tilata kuitit suoraan sähköpostiisi.
Haluatko ladata kuitin vuokrauksestasi? Lataa kuitti!